Alpingo Denzali33 düştü şimdi,bugun max 37.3 oldu..doktor gerek yok dedi ama aksam cıkarsa mutlaka gidicem teşekkürler baska hiç bi şijayet oldu mu sizin
neslihan-87 nezzy Allah korusun bir daha yaşatmasın inşaallah.Benim bebeğimde 11 buçuk aylık aşısına az kaldı aklımda bulunsun gitmeden önlem alayım