Mommyys 6.hastalık olabilir eğer düşmüyor ilaçtan hemen sonra yükseliyorsa maalesef. Ağzında boğazında aftlar var mı? Bu ara salgın bizde atlattık. İlk gece acildeydik. Gece 2 ye kadar. Ne fitil,ne şurup bir şeye yaramadı. En son serum verildi cam şişede yarım verildi yaşından ötürü 10-15 dakika sürdü sürmedi ve alev gibi olan çocuğum ateş düştü rahatladı uyudu. Allah razı olsun veren doktordan. 4-5 saat etki etti uyudu yükselmedi ben saat başı ölçtüm tabi. Sonra da pedifen calpol dönüşümlü verdim. Banyo da ılık suda oturttum. Yarım saat neredeyse, ılık su da yıkanmış ıslak bezler eklem yerlerine. Sürekli el yüz eklem yerlerini yıkadım. Geçmiş olsun. 🙏🏻