Merhaba anneler,
emzirme döneminde grip gibi olduğunuz da ıhlamur falan içiyor musunuz ?
6,5 aylık bebeğim var boğazlarım ağrıyor ve öksürük başladı biraz doktorum sadece parol önerdi ama parol içmedim çünkü ağrım yok acaba emzirme döneminde grip belirtilerinde siz neler yapıyorsunuz ?