Mavisinannesi6064 mama sandalyesi gerçekten büyük rahatlık alışınca bebek hareketlendiğinde yemek yedirmek sıkıntı oluyor gerçekten ya da biz alıştığımız için ben hala mama sandalyesi kullanıyorum evet alamıyorsanız ve o şekilde yedirebiliyorsanız sıkıntı yok tabi ki ama gerçekten çok bir para değil marketlere bile 60-70₺ ye geliyor ya da uygulamalarda sağlam olanları bile satıyorlar artık daha da makule 🙏🏻