Kızlar selamlar.. Bebeğim 8 bucuk aylık bikac zamandır sadece uykulardan önce alıskanlık diye emiyodu. Bu günlerde diş krizinde. Gece dün bütün gün sadece 1 kere emdi bide gece emzirdim sonra bidaha emmedi. Memeyi görünce cıldırıyo. Bıraktı mı artık ne yapmam lazım bilmiyorum çok ağlıyo ama emmiyo.. Var mı fikri olan. Kahvaltı ara öğün aksam yemeği seklinde besleniyo. Devam sütü mü vermeliyim böyle emmezse?