Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 aylık uyandıktan 1 saat sonra tekrar uyumak istiyor ve gün içinde çok şiddetli ağlıyor doktoru ya idrar yolu enfeksiyonu dedi ( ki bugün tahlilleri çıktı temizdi ) ya da bişey tattırıyor musun dedi ? Bende 1 haftadır sadece aşırı şiddetli ağladığında uykuya geçmesi için emziğini var ile yok arasında tatlı bişeye bandırıyorum genelde çilekli reçel oluyor. Sakın yapma dedi ne olursa olsun tattırma ? Anlayamadım gün içinde en fazla ⅔ defa o da çok çok az.
- Ayda ek gıdaya geçenler var bu kadar zararlı olabilir mi yani ?