Egeanul Merhabalar 8 ay 7 günlük bebişim var sıralamaya başladı herşeye tutunup tek başına kalkıyor adım atıypr koltukta ilerliyor yürümesini desteklemek aöacıyşa yürüme arkadaşı almak için daha erken mi?
cydcvk Egeanul ben 6 aylıkken aldım canım önündeki oyuncaklarla oynadı 9. Aya kadar. Sonra birden kalktı ve yürüdü yani bizim çok işimize yaradı
Kadifemsii Egeanul erken değil biz daha doğmadan almıştık daha doğrusu hediye gelmişti 😀 kızım 9 aylıkken yürümeye başladı çok faydasını gördük yürüme arkadaşı köpekçiğin 😀
Abf Egeanul ben 6 aylıkken almıştım 1, 5 ay önce, önündeki oyuncaklarla oynuyor sadece, tekerlekli olduğu için ayağa kalkmaya çalıştığında düşüyor, ben destek verirsem itebiliyor, pek kullanışlı değil sanki, bakalım ileriki aylarda nasıl olacak
Bellatrixxx Egeanul bizimde o zamanlar sıraladı ben aldım ama yapmadi korktu halbuki siralarken koşuyor adeta 🤣 9 aylıkken korkuyu attı kullanıyor artık.
Sule77 Egeanul bence değil ben hata edip yürüteç aldım tembellik yaptı ,yürüme arkadaşını aldım 1 haftansonra yürüdü
kaymakliekmekkadayifi Egeanul mutlaka alin benim arkadasimin bebegi bi anda o yurume arkadasiyla 9 aylikken yürüdü
Sinem91 Egeanul Bence alın. Yürüsün yürümesin oyuncak olarak bile baya dikkat çekiyor. Ebebekten almıştım ben. Müzikte çalıyor, Aylardır pili bitmedi 🥰
gunes20 Egeanul bence değil. 12. Ayında yürüdü benim kızım.7. ayında sıralamaya başladı. o süreçte çok kullandık. Bayağı talim yaptırdık yürüme arkadaşıyla.
Sinem91 Egeanul Baby Toys Happy İlk Adım Arabası diye geçiyor canım. Ama fiyatına baktım da şimdi zam gelmiş.