Arkadaşlar iyi değilim doktora gidicem danışmadım doktora daha 4.5 aylık oğlum ben doktora gidesiye 5 aylık olucak az emiyor zaten bi tek sabah 1 öğün güzel emip geri kalan zamanlarda meme mama yapıyor gideyim artık diyorum dayanamıyorum aranızda kullananlar var mı ilaç