Merhaba evimi taşıyorum perşembe günü nakliyeciler geldi bir çocuk maskesini hiç çıkarmadı eşime de sürekli burnunu çekiyordu diyor. Şu an evimde değilim nakliye sözünde durmadı eşyalar gelmedi hala ser sefil halde bir yerde kalıyoruz. Hastaneye gitsem direk korona testi mi olur başka hiçbir belirtim yok sadece ateşim var. Böyle başına gelen var mı. Parol içiyorum 3 saat düşüyor tekrar çıkıyor 38 küsürlere. Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi 😔