ErdoganEda birileri kesme diyor bebeğin ömrü kısalır diyor. Bebeğin ömrünü veren bizim 2 tel sacimiz mi Rabbimiz mi. Bildiğim kadarıyla bebekler anne karnındaki tüm vitaminleri annenin saçından emerlermis. O yüzden saclarimizda dökülme oluyormuş. Kestirmek istiyorsan kes gitsin. Ben hamileyken çok uzundu saçlarım kestirdim gitti . Sadece boya yapmadim saçıma bebeğe zarar verebileceğini düşündüm.