3MelekAnnesi3 Kızlar 1 hafta oldu dogum yapalı ama oglum tam bosaltamıyor gögsümü emdikten sonra sagsam iyice süt cogalır mı diger türlü bosaltmayınca da sızı oluyor napsam bilemiyorum
havvatmzsrt 3MelekAnnesi3 Allah bağışlasın yavrunuzu. Sağıp dolaba koymakta fayda var. En azından göğsünüzü rahatlatacak kadar sağarsanız iyi olur bence. Ben oğlumda da kızımda da mastit oldum. Sağıyordum ama kızımda mastitten sonra sütüm azaldı. Olmamasındansa sütün çok olması iyidir.
Mjd1 Tabiki sağın bende 6 gün oldu doğum yapalı emdikten sonra sağıyorum aralıklarla zaten hastane de söylemeleri gerekirdi yoksa kötü olursunuz
3MelekAnnesi3 Mjd1 ilk oglumda da sagdım bu seferde de bas edememiştim akmayla mastite baya ugrasmıstım smdi tekrar yine aynısı olursa diye korkuyorum sonucta sürekli emzirmek sagmak süt üretimini artırıyor ya
Mjd1 3MelekAnnesi3 suan daha küçük oldukları İçin tam boşalmıyor mecbur suan sürekli emzirmemiz gerek çünkü emdikçe de geliyor