Oglusm geçenlerde benimde öyle oldu torbaya buz koydum elimde tuttum sürekli fayda etmedi. Netten baktım bissürü şey vardı bense bol suyla yıkayıp sabunlayıp bolca nemlendirici krem sürdüm buda vardı içlerinde bunu yaptım ilk cayır cayır yandı 15 dk sonra falan geçti dene istersen