Dasbaby Selam kızlar dün biontech aşısı olduk Almanya’da yaşıyoruz.Cocugumda kusma, halsizlik olmaya başladı.Emzirirken aşı olanlar oldu mu.Bilgi verirseniz sevinirim
Dasbaby Atlasbebek3535 Benim bebeğim 11 aylık çocuğum maalesef gözlerinin altı mosnor oldu.Ne yapıcam çok üzülüyorum.Esimin arkadaş olmasın emziriyorsa demiş.Esim diretti dinlemedim.Basimin etini yiyor
Atlasbebek3535 Dasbaby hekıminize danısın tabi ama hiç zannetmem ondan olcagını. Bende sağlıkcıyım. Doktorum hamıleyken önerdi yaptırmamıstım. Cocuk doktorumda hemen önerdi yptırmamı. Birde geçen haftalarda arastırmalarla kanıtlanmıstı herhangi zararı olmadığı. Belki başka birşeyden olmuş olabilir.
minnosunannesi06 Dasbaby oglum 20 aylik biontech aşısı oldjm ve hemen 5 dakika sonrs pglumu emzirdim bi sorun yasamadim