Merhaba güzel anneler , cumartesi günü spinal sezaryan ile doğum yaptım. Çok zorlanıyorum dikislerim çok ağrıyor yataktan annemin eşimin yardımıyla kalkıyorum sakat gibi oldum. Kalktığımda başı m boynum uyuşuyor duramıyorum. Herşeyi bıraktım oğlum mememi kabul etmiyor ne kadar uğraşıyorsam olmuyor mamayla besliyorum çok üzülüyorum ne yapabilirim.