Selam annelerim 🙆🏻♀️ Saçlarımı yaklaşık 4-5 senedir boyamıyorum şuan belimde ve kendi saç rengim iyice oturmuş durumda koyu kumral. Ama artık sıkıldım ve değişiklik yapmak istiyorum. Sombre yaptırayım dedim ama 500 tl fiyat istedi tanıdık sağolsun 🥲 Şuan için o kadar vermek istemiyorum açıkçası ya bilemedim bir yandan oryal kullanıp yıpratmakta istemiyorum kendine gelmişken 🤷🏻♀️ Ne yapmalıyım nasıl boyasam çok kararsız kaldım evde kendim ışıltı yapabilir miyim deneyen annelerim var mı acaba? Normal sarı boyayla boyasam açılır mı acaba aralarda ışıltı olur mu ki 🤔 Önerilerinizi bekliyorum 🌸