Tuvalet eğitimine10 gün oldu bez baglamiorum çişini söylüyor kakasını soylemiyor ve kabız oldu maf oldu çocuğum doktora gidiyorum kaç gündür hastanede süründük 5 tane lavma yaptık yavruma yapamıyor evde kan aldı doktor röntgen çekti sonra sonuçlar temizmis tuvalet alışkanlığı başladığı için büyük tuvaletini utanirmis korkarmis yapmzmis oyuzden bu tuvalet eğitimini hemen başladım hemen alıştı birgunde altına yapmadı hiç. Kaçırma olmadı ama bu kabızlık mafetti yavrumu 😭😭doktor bezi bıraktığımız için olduğunu söyledi