Tecrübeli annelere sorum. Tuvalet eğitimine başladık 21.5 aylik kızım. 4 gün oldu. Geceleri tamamen kuru kalkıyor gündüz gözüme baka baka yere yapıyor sonra tuvalete gidip ciş diyor. Kakasını ben denk getiriyorum tuvalete götürüyorum. Dün 13 saat uyudu yine de çiş yapmadı uykuda. Gündüzler sıkıntılı. Devam etmeli miyim ? Bezi istemiyor, ıslak kuru biliyor yapınca peçete istiyor siliyor çoğu belirti var. Bazende eliyle tutuyor hemen yapıyor. Sizler nasıl bıraktırdiniz ? Tecrübelerinizi dinlemek isterim. 🌺