Kızım 10 aylık abimlere gittik geçen yeğenim 4 gündür hapşırma ve yorgunluk varmıs normal üşütme sanmışlar beraber oturduk yedik içtik sonra abim halsizleşti ertesi gunde kizımda ishal ateş ve ses kısıklığı bogazinda gicik başladi yegenimin testi pozitif cikti kizımin atesi sadece yarım saat surdu calpol verdim gecti 2 gundur hicbiseyi yok benim de bogazimin altindaki lenf bezlerim yumurta gibi sismis ama benimkide indi bende de bisey yok suan filyasyon ekibi test yapmaya gelecek sizce bebegim covid mi bebegi covid olup bu belirti gosteren varmi yegeniminmi deltaymiş