Anne25 ek gıdayı fazla verdiğiniz için kabız olmuş sanırım bu süreçte elinizden geldiğince ek gıda denetmeyin düzelene kadar daha sonra da tadımlar bir tatlı kaşığı civarı devam edin 7. Ve 8.ayda öğünlerde 2 yemek kaşığını geçmemeli benimde başıma geldi doktorum bana bu şekilde söyledi