Merhaba, 35 gün önce sezeryan ile doğum yaptım göğüs yaralarım sebebiyle bebeğimi emzirmekte zorlanıyorum. 2 defa mastit oldum. Şu anda 2 krem kullanıyorum 1 hafta emzirmeye ara verdim. Sütümü sağarak veriyordum. Biraz iyileşince tekrar başladım. Ancak 1 günde tekrar çok ağrımaya başladı. Bebeğim kısa süre emse dayanabileceğim ancak çok uzun emiyor. En az 40-50 dakika emiyor ve memeden ben çıkarmak zorunda kalıyorum. Bugün 50 dakika emdikten sonra acaba sütüm mu yetmiyor diye baktım. 15 dakikada iki memeden 45 ml süt sağdim. Bu sorun neden kaynaklanıyor Bebeğim gayet güçlü emen emmeyi seven bir bebek acaba sütüm hızlı mı akmıyor hızlı akması için ne yapabilirim ya da başka ne sorun olabilir lütfen yardım edin