deletedmom2200 Bu dönem ne kadar sürüyor deneyimli anneler. Oğlum 8,5 aylık ve bu zamana kadar hep püre tarzı şeyler yedi azıcık pütür olsa hemen öğürüyor ve yaklaşık 10 gündür her gün yumurta denememe rağmen bigün yiyor diğer gün yemiyor asssssla. Ne olur tavsiye verin doktora soruyorum düzelir diyor sadece 🤷♀️
deletedmom2200 deletedmom2200 bilgisi olan Yok mu aç bir Bebiş ve cahil bir annesi var buradaaaaa 😢😢😢
ErtugrulAnnesii deletedmom2200 bizde diş patlayana kadar sürüyor. Ne zaman patlarsa o zaman rahatlayıp düzene geri dönüyoruz. Verebileceğim tavsiyem yok çünkü o dönem hiç bişey yediremiyorum ben de😥 inşallah kısa sürede atlatırsınız.
Deletedmom47 deletedmom2200 Hergün verme canın unuttur 3-4 günde ver sevince hergün verirsin tiksinir yoksa .
Brglbray Benim oğlumda öyleydi ben pütürlüyü biraz erken verdim yutamıyordu öğürüyordu ama açıkçası biraz zorladım başka türlü yemek istemeyecekti pes etmeden zorladım her gün aynı menüyü sundum alıştıktan sonra değişti menüsü şuan kahvaltısında yumurta olmadan doymuyor küçük ni şekilde veriyorum kendi eziyor ağzında geçici bir süre aslında ama sizin biraz mücadele etmeniz lazım ısrarlı olmak lazım biraz daha sonra alışacaktır o da
deletedmom2200 Brglbray günlük menünüz nasıldı canım mesela. Ben her şeyi tadımlatmaya çalışıyorum ama ilk başladığında ne yediyse yine onları yemek istiyor yeniliğe açık değil asla açmıyor ağzını 😢
deletedmom2200 ErtugrulAnnesii iki alt dişte çıktı ama ne huysuzluğu geçti ne de iştahsızlık, sağolasın canım yemeyen bebekten çok korkardım başıma geldi 😄
ErtugrulAnnesii deletedmom2200 Peşpeşe geliyorsa o yüzden de geçmiyodur 🤦🏻♀️ Evet ya, ben de ağzında tutan bebeklere sinir oluyordum ve bebeğim yemeği ağzında tutuyor bekletiyor öylece 🙄
deletedmom2200 ErtugrulAnnesii 3,5 ayından beri bekliyorduk 8 ayında geldi birden geliyorlar heralde 😄😄😄 elinde tabak - kaşık gezen anne olduk desene 😅
deletedmom2200 Deletedmom280 hayat bile bitiyor bu dönemde geçicek biliyorum ama çok üzülüyorum uykusu her zaman sorunlu bir bebekti ama yeme konusunda güzel başlamıştık şuan berbat bir halde umarım düzelirler tüm bebişler 😭😭😭
deletedmom2200 Deletedmom47 öyle mi dersin ya bi deneyeyim. Dün yumurta yedi bugün asla ağzını açmadı yani nasıl oluyor böyle 😭
Deletedmom47 deletedmom2200 Öyle yazıyor ek gıda döneminde zorlamayın diyorlar en güzeli öyle inşallah alışır .Tiksinmesin yeter 😇
deletedmom2200 Deletedmom47 tamam canım peki yumurta yerine kahvaltı için ne verebilirim tavsiyen var mı 😍
Deletedmom47 deletedmom2200 https://www.instagram.com/p/Bw6stmrBLo1/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1tere21tkx8co Bak mesela canım bu olabilir pankek olabilir birton çeşitleri oluyor yani deneyebilirsin 🥰.
Deletedmom47 deletedmom2200 https://www.instagram.com/p/Bv31lzyBlEi/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=r2nzqkvkzgxo Bak bu tarifte güzelmiş 😇
HavucellaBey deletedmom2200 bizimki ne versek ısırıyor,yalıyor (flüt,şarz aleti,oyuncak,yorgan,yastık,yemek vb.) ve altta 2 dişi var üstten 1.dişi patladı çıkmaya başlıyoo🌜Sizinkine de Allah yardım etsin🙏🏽(AMİN)