Merhabalar kızlar bebeğim kız bebek alt 2 dişi çıktı 1 yaşına giricek 1,5 ay önce 8 kiloydu kontrole götürücem bakalım ne kadar olmuş bu durum benim için çok sıkıntı değil sağlıklı olması en önemlisi fakat iştahsız ne yapsam yemiyor sadece mama yoğurt muhallebi o nedenle üzülüyorum ne yapmalıyım tecrübeli anneler fikir verebilir mi