20 aylık kızım var emziriyorum aşı olmak istiyorum bir yandan ama o kadar çok söylenti var ki hangisi doğru emin olamıyorum kararsızım emzirirken aşı olanlar varmı ? Benimle tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim ve kısırlık yaptığına dair söylentiler var doğru mu ?