3 gün önce aqua parka gittim ama burnumdan fitil fitil geldi eve bi geldm yanmaya başladım meğer çok yanmışım ama böyle normal bi yanık değil Googleye güneş yanığı yazın ve en berbat olanlardan bile berbatım hastnye gttm krem sürdüler sarıp sarmaladılr mumya oldum bildiğiniz ve eve geldm ağlaya zırlaya açtırdm sargıları ne yoğurt ne yanık kremi hiçbirşey fayda etmiyor su topladı omuzlarım çok kötü durumdayım sabaha kdr yatmıyorm bazen oturarak uyukluyorum 😞😞😞😥😥 varmı yaşayan nasıl geçti kaç gün sürdü doktor aşırı derecede hassas bi cildim olduğunu söyledi