Bebeğim 6 bucuk aylık 3 aylıkken yumurta sit alerji teşhisi kondu 3 aydır diyetteyim ara ara kan olurdu mukus hep vardı doktor biz kana bakarız demişti.şuan ek gıdadayız ve ben hala diyetteyim dokunacak birşey yemedi yemedim ama kakasını ıkına ıkına yaptı ve üstünde resmen beyaz balgam gibi mukus vardı böyle bişey gören oldumu daha önce.doktor mukus önemli değil geçere diyor ama çok korktum