Ben memleketıme gıdıcemde. Eşim goreve felan gıderken göturmesı ıcın börek yaptım koydum. Pogaca yapmak ıstıyorum buzluga koyulurmu pişirip saklama kaplarına koysam sonra fırına atıp ısıtsa bırsey olurmu. Pogaca hıc koymadım oyuzden soruyorum. Yoksa seklını felan verıp tepsılere koyup sonra eşım cıkarıp pısırse hangısı sızce