Merhaba herkese, 1 yaşinda bebişimiz… Memleketteyim 1 yas asisi oldu, sag.o.daki doktor bakti ama kendi doktorumuza gitmedik…
Demir ikacini 1 yass kadar d3vam edelim demisti. Bir de d vitamini kullaniyoruz… onun disinda 1 yas itibariyle kullanikan bir takviye var mi, diye sordum saglik o.daki doktora da Dinazor Gücu diye bir şurup tavsiye etti bitkisel icerikli vs. Balik yagi faln dedim gerek yok dedi… ama aanki burada daha önce okumustum…