Pinareslem geçen hafta ben de aynı telaştaydım normalde 28 günde olan biriyim ama doğumdan sonra hap kullandım bıraktım VS derken tam bu ay düzene girer gene 28 günde olurum derken test yaptım negatif çıktı sonra çöpe attım gece aklıma geldi Bi baktım çift çizgi olmuş. O gece uyuyamadım ertesi gün gene yaptım negatif ti 2 saat sonra çift olmuştu. 1 gün daha durayım da kan vereyim dedim çok şükür akşamına adet oldum 🙃 antibiyotik kullanmıştım belki onun etkisi de olmuştur ama 30 gün üzerine ilk defa olunca çok panik yaptım çünkü hayatımdaki 3 gecikme de hamileydim 😂