Bayanlar 4 aylık oğlusum hırıltısı var öksürük ve balgam da var ama sanki balgam sökemiyor gece öksürmekten uyuyamıyor doktora da götürdüm oda ısı ve nemine dikkat et dedi burnu kapanmasın dedi sizler ne yaptınız neler yapabilirim soğuk buhar yapıyorum sırtına patpat yapıyorum. Sizin yaptım iyi geldi dediğiniz şey oldu mu? Teşekkür ederim şimdiden herkese 🌸