Denizpoyrazz Kizlar biz çuvalla alıyoruz unu. Ben hep eliyorum aldığımda kullanacağım zaman. Bugun hamur işi yapxaktim 4.5 tane minicik böcek çıktı elememe rağmen sizce neden olur bu başına gelen varmi ?
Denizpoyrazz EmineYilmaz yaa gerçekten mi keşke bende koysaydın arka oda var bizim oraya koydum hep sıcaktan oldu demekki .
Eymenduygy Denizpoyrazz ya benim kayınvalidemler şey yapar böyle durumlarda, büyük tepsiye yayar havalandırır sonra eler. Elektekini de atarlar. Böceklenince atılmaz hemen derdi bende onlardan biliyorum.
Eymenduygy Denizpoyrazz yani nohut falan böceklenince hep öyle yapılıyor. Siz bilirsiniz unum böceklenmedi hiç şimdi ne düşünürüm öyle olsa bilemem. Yine de deneyin bi balkona falan koyun havalansın. 🤷🏼♀️