ENA ben açık süt alıp kaynatıyorum, köpürte köpürte karıştırarak. Sonra serçe parmağımı batırıyorum, parmağım yanmadan 4 e kadar sayabiliyorsam tamamdır. Yoğurda sütten azıcık ilave edip özüyorum ve süte karıştırıyorum, dökerken besmele çekip Fatıma anamızın eli ile diyorum, bir çimdik tuz atıyorum ekşi olmasın diye. Sonra ağzını kapatmadan üstünü sofra beziyle güzelce sarıp sarmalıyorum. 4 saat sonra üstünü açıp dolaba koyuyorum. Ağzı açık şekilde bir gün duruyor dolapta, sonra bozup yiyoruz. Mayayı da hep kendi yoğurdumdan ayırırım. Herkes bayılır yoğurduma. Hiç ekşimez sulanmaz.