Haticeslem çok erkencisin canım öncelikle bebeğinle bu en güzel zamanlarını doya doya geçir bebeğin yürüyüp bağımsızlaşmaya başlayınca yavaş yavaş yoluna girer herşey spor da yaparsın çok taze annesin bebeğinin kokusunu doy doya çek içine 🌸 6 ay içinde emzirdikçe de baya toparlanıyor zaten kendiliğinden emzirmek göbeği toplamak için de çok önemli