prensler_-_ Merhaba güzel anneler asi oldunuz mu? Kacici doz ? bebeğiniz kaç aylıkken oldunuz ? Emzirdiniz mi hemen ardından ? Bebeğinizde herhangi bir yan etki oldumu yada sizde nasıl ilerledi süreç merak edenler içinde güzel bı post olsun
Lidya-t Kesinlikle olun .şuan bebeğimle ben covitiz bebeğim ateşlenmese covit olduğumu bile anlamazmışım .Aşı covit olsak bile hafif atlatmamıza yarıyormuş bunu görmüş oldum .Emziren biranneyim