Ayb elifiii 👍🏻özellikle öğrenmenin yoğun olduğu zamanlarda uykuya eğilim kosa süreli belki 1 gün benki birkaç gün artar. Ateş vs yoksa düşme çarpma durumu yoksa endişe etmeyin ancak yine de 5-6 saati geçirmeden uyandırıp beslemekte fayda var @BabyGirl
BabyGirl Ayb yok yok 2 saatte bir emziriyorum mutlaka ☺️ Ayy bakalım tosuncuğum ne sürprizlerle gelicek ozaman bize 😍
Seraap27 BabyGirl canim sen nediyon dün gece 3 de uyudu az önce kalkti bide cok uykum var diyo gel öldür diyo resmen 😂