bireylul 1 buçuk aylık kızımla aynı sıkıntıları yaşıyoruz ben biberon da vermek zorunda kaldım ama bir kaç gündür biberon bile alırken ağlamaya başlıyor geceleri mama yemiyordu, dilinde bi tuhaflık fark ettim ve doktora gittiğimiz de dil bağı olduğunu öğrendik meğer yavrum emerken acı çekiyormuş yarın küçük bir işlemle kesilecek inşallah tamamen memeye döneriz sizde dil ve dudak bağı için bi kontrol ettirin isterseniz