Gokats2006 Hanımlar bebeklerinizin vücudunu nasıl nemlendiriyorsunuz. Bi ürün kullanıyor musunuz yoksa benim gibi zeytinyağı mı😃
Lilav21 Gokats2006 ilk aylarda linola ürünlerini kullanmıştık,şuan mustela stelatopia kullanıyoruz çok memnunuz 🥰
Baharbek Gokats2006 zeytinyağı da olur ben mustlea nemlendirici kullanıyorum her zaman sürme gereği duymuyorum ama
Ssdilek Mustela stelatopıa hem şampuan hem nemlendirici tek iyi gelen ürünler doktor tavsiyesi ile aldık