Birce tam 1 yaş 20 günlük ve ben salı günü işe başlayacağım için artık odasını ayırmaya karar verdik. Adım adım başımızdan geçenleri paylaşmak istiyorum ki size de fikir olsun 🌸
Kucağımızda pişpişleyerek uyuyor.
İlk gün kendi odasında uyutamadım. Bizim odamızda uyudu. Direkt kendi odasındaki yatağa yatırdım. Akşam 9’da uyur. Gece 2:30 gibi mama için uyanır. Tam da böyle oldu. Gece 2:30 civarı uyandı, mamasını içti ama tekrar uykuya dalamadı 🤷🏻♀️ Bir de elektrikler kesildi ve kamera bağlantımız koptu. Böyle olunca orada yatırmaya kıyamadım ve park yatağa geçti. Böylece ilk gün başarısız olduk ❌
İkinci gün mama saatinde alarm kurup kalkmayı denedim. Uyudu, mama için alarmım çaldı. Gidip uyandırmadan karnını doyurup yatırdım tekrar. Ama saat 4 gibi uyandı ve tekrar orada uyumadı 🤷🏻♀️ İkinci gece de park yatağa dönüş yaptık ve başarısız olduk ❌
Üçüncü gün bizim kokumuzu arıyor olabilir diye düşünerek eşimle evde giyilmiş birer tişörtümüzü yatağın baş ucuna serdik, neredeyse bebeğimin başının altındaydı öyle yakın yani. Ama ben mama alarmı kurmayı unutup uyumuşum 🤷🏻♀️ Kendisi mama için uyandı, besledim. Yatağına koyduğumda tişörtlerimize dönerek uyudu 🥲 O an kucaklayıp odamıza götürmek istedim, çok duygulandım. Ama uyku sağlığı için malesef bu gerekliydi. Biz 6:30 gibi evden çıkacağız, kesin uykusu bölünürdü. Her neyse tişörtlere dönerek uyudu ve bir dahaki uyanışı sabah 8’deydi. Yani biz oda ayırmayı ağlamadan, sızlamadan, psikolojisini etkilemeden başardık 🎉🎉🎉 Darısı sizlerin başına 🥰🥰