akidesekerii Merhabalar kızım 8 aylık top havuzu almak istiyorum. Şişme mi alayım yoksa yanları kumaş olanlardan mi ? Süngerli olanlardan alamam bütçemi aşıyor.
Eymenduygy akidesekerii ben küçük şişme olanı aldım. Yazın içinde oynuyor kışın topları koyarım dedim. Bu hafta topları döktüm. Altı da şişiyor bizimkinin çok hoşuna gitti ☺️
nurelem akidesekerii pilsanı aldım çok beğendim çok geniş ve kullanışlı, şuan fiyatı nr kadar acaba ben 3 ay önce 200 topla 90 lira civarında almıstım
demetdemircioglu akidesekerii ben 2sindende kullandım ilkinde kuması açıldı alttan ama diktim 2 cocuk oynuyor (keske daha öncede bundan alsaydım diyorum) havuz oynarken patlamıştı hem daha cok yer kaplıyor öbürünü katlayıp kaldırabiliyorum en azından.
akidesekerii Mom9870 Öyle mi büyük mu o kadar. benim de aklıma Pilsan daha yattı aslında katlanabilir olması hem diğerinin patlama ihtimali var.
Mom9870 demetdemircioglu Şey soracağım bu pilsan olanın içine hiç su koydunuz mu? Oğluma bir de havuz aldım ama ebat olarak yanlış almışım aşırı büyük ve su doldurması zor oluyor acaba bunun içine su doldursam toplarıyla beraber nasıl olur?
akidesekerii demetdemircioglu evet yet acisindan önemli benim için de katlanabilir olması güzel ama o kadar büyük mü. Benim salonum küçük zaten kızımın ayrı odası yok 🙄
Mom9870 nurelem Neeee 😂 1.5 sene önce 100 TL ye aldım ben e bebekten sen nasıl 90a alıyorsun? Şimdi 200 TL fiyatı e bebekte.
akidesekerii nurelem Her şeyin fiyatının saçma sapan artması gibi bu da öyle olmuş şimdi 150 lira civarı. 3 ayda bu kadar arttiysa 3 sene sonra ne olur bilmem 😀
demetdemircioglu akidesekerii benimde küçük, odaları var ama kuyruk gibi peşimdeler 🤣 bende bazen koyuyorum salona içine bende giriyorum aşırı büyük değil ideal bence
nurelem Mom9870 canım indirime girmişti o ara başka bir siteden aldım hatta sonra baktım fiyatı çok artmıştı bir de araba aldım 250 liraya o da olmuş 400 lira , 3 ay önce aldım 200 top 90 liraydı bende sasırmıstım çok uyguna almısım
Mom9870 nurelem Ya şaka gibi vallahi şu indirimden ben neden yararlanamıyorum. 😂 90 deyince çok şaşırdım gerçekten yine iyi denk gelmiş.
akidesekerii demetdemircioglu Yapışık geziyoruz büyük ihtimal ben de günümü top havuzunda geçiririm 😅 alayım madem teşekkür ederim 😊
nurelem Mom9870 bende sasırdım açıkçası şişme olanda indirimdeydi keşke ondan da alsaydım diye pişman oldum tesadüf eseri denk gelmişti, aldığım araba sitede 400 dü, başkası sitelerde 150 lira , 350 sürekli değişen fiyatlarda kazık yedim galiba dedim şimdi😀