Kızlar merhaba, beş ay önce kovid olmuştuk ailecek, çok şükür ağır atlatmadık evde geçirdik. 20 gün önce de birinci doz biontech aşımı oldum, ikincisi de yarın. Ama kendimi çok halsiz hissediyorum, sanki covid olmuşum gibi tekrar. Burnum akıyor kolumu kaldırmaya dermanım yok. Genel durumum şimdilik iyi ama bi önceki covid de böyle başlamıştı. Var mı ikinci kez covid geçiren bu kadar kısa süre içinde hem de tek doz biontech aşılı?