Uyku konusu bircok annenin kanayan yarası gibi görünüyor.Bebeğinin uyku konusunda büyük adımlar atmıs,desteksiz uyutan anneler,bu konuda nasıl bi yol izlediler,danıştıkları ya da okudukları bir kaynak var mıydı? Süreç nasıl ilerledi?Bebekleri ile bağları bu süreçte güvenli bağlanma açısından zarar gördü mü?biz yardım bekleyen anneleri aydınlatırlarsa sevinirim.