ElifAtas29 Merhaba anneler, mama destekli emzirme şeklinde ilerliyoruz fakat bebeğimde meme reddi başladı biberonunu istiyor devamlı.. Silikon göğüs ucu kullanıp fayda gören anneler var mı ?
Hazar_ali4119 ElifAtas29 Canım silikon göğüs ucunu tak biberonu meme yaklastir memeni verdiğinde mamayı damlat biraz mücadeleyle memeye geri dönüş oluyor ben busekilde yaptım ara ara tekrarlıyorum
Lulemom ElifAtas29 ben silikon uç kullanıp mamayı enjektörle silikon içine sıkıyorum emzirdikten sonra. Biraz zahmetli ve yorucu oluyo ama meme reddi olmasın diye öyle yapıyorum. Hem mamayı içerken memeyi de uyarmış oluyo
spaceship Mamajoo marka kelebek şeklinde olandan tavsiye ederim, göğüs ucum olmadığı için kullandım bir süre. Ne kadar çok sizi emerse sütünüz o kadar artacak. Mamayı azaltmayı deneyin inşallah alışır
ElifAtas29 spaceship Sütüm maalesef sağdığımda iki göğüsümdende çıkan miktar 20cc bebeğim 2 aylık o yüzden yeterli olmuyor ama anne sütü 1 damla bile alsa çok faydalı. Mamajoo nun biberonundan mama yiyor bebeğim zaten bende yine mamajoo nun silikon göğüs ucunu denemeyi düşünüyorum teşekkür ederim ☺
ElifAtas29 Hazar_ali4119 İnanın bunuda denedim ama ayılıyor anlıyor kandırdığımı sinirlenip çok ağlıyor 🤦🏻♀️
Bssra Silikon uçtan nasıl fayda görüyorlar anlamıyorum her markayı denedim göğsüme yapışmıyor hava aldığı için çocuk sürekli vakumlamak zorunda kalıyor çok yorucu sonra bırakıyor zaten