1Nazende Arkadaşlar önceki sezaryen ameliyatından yüksek tansiyonu olup 2 .kez sezaryen ameliyatı olanlar varmı aranizda çok merak ediyorum süreç nasıl geçti sizin için??
Elisa-_ 1Nazende ben 2 kez yaşadım benim ikinci biraz ağır geçti ama psikolojik atak ayağa kalkmadim bebeğim erken doğdu o yüzden kendini bırakınca nerdeyse 10 gün kalkamadım ama çevremdekilere bakarak 1 e göre bir tık daha zor
DaisyMom 1Nazende yani benim hic tansiyon problemim olmadi sadece ameliyat esnasinda dusuyordu.Ikinci ameliyatimi oldum.Birincisinden daha rahat gecti 🤌 Yani dogumdan sonrada cok rahattim cok cabuk toparlandim.
Hazar_ali4119 18 yaşında oğlum 16 yaşında kızım bir buçuk aylık oğlum oğlumla kızımın arasinda ameliyat oldum sağ yumurtalikla tüpüm alındı ilk oğlum 17yasinda vefat etti o normal doğum mustu