Hellobaby2 Kızlar bebeğim 2buçuk aylık bazen sürekli değil. Bezinde turuncu böyle pembemsi idrar oluyor sizce neden olabilir internette normal yazıyor🙄
Alpingo Hellobaby2 susuz kaldığı için oluyor vucudu daha cok emzirin havalar sıcak gün içinde toplam 3-4 çay kaşığı su ver istersen geçer
tommbuulyanakk_49 Hellobaby2 benim bebeğim 5 günlük daha 2 Gününde fark ettim ve hemen doktora götürdüm kız çocuklarında özellikle ilk aylarda olabilir kristallerini dışkılıyor çok normal dedi hatta adet gibi kan da akıntılayabilir dedi
Deterjanhanim Hellobaby2 doymuyor ya da susuz kalıyor olabilir. Daha sık emzirin havalar da sıcak gidiyor çay kasigiyla su da verebilirsiniz
SevdAyaz Canım benim oğlumda da oldu araştrdım birsey yok yazıyordu ama götürdüm hastaneye. Enfeksiyon kaynaklı da olabilir diye idrar testi yaptılar sorun çıkmadı çok şükür. Suyu daha çok verdim düzeldi ama benim oğlum 7 aylık😊
SevdAyaz Hellobaby2 ben götürdüm diye sanırım yaptılar da 1 hafta aralıklı oldu sonra daha olmadı çok şükür. Su çok içmiyodu ondandı da netten baktım böbrekte kum, enfeksiyon, susuzluk gibi şeyler olabilir diyince emin olmak istedim😊
cagankusunannesiii Hellobaby2 suyla alakası yok canım doktora danış açlıktan oluyor oğlumda da vardı sık sık emzir demelerinin sebebi aç kalmaması o turuncu şeyler üre kristalleri
Hellobaby2 cagankusunannesiii saat başı emziriyorum aslında kilosu da iyi. Doktor normal mi dedi size