Minnakelifim03 Bende çölyak çıkmıştı 2.5 yaşında kızımda da belirtiler var bildiğiniz iyi çocuk gastroentroloji doktoru var mi
Minnakelifim03 AhsenMineL sürekli b12 ve demir vitaminin düşüyordu. Halsizlik yorgunluk ekmek bulgur falan yiyince mide bulantısı midede şişlik ve ağrı oluyordu. Kabız veya ishal oluyordum uzun süren. Önce kan testi yapıldı kanda pozitif çıkınca endoskopi yapıldı