demirboy Merhaba buzdolabı alacağım markada kararsız kaldım. En kalitelisi hangisi Bosch iyi midir kullanan var mı . Başka modelde veya Bosch ta önerisi olan varsa sevinirim
mom18 demirboy Arçelik veya bosh canım eşim Arçelik’te teknisyen tüm Beyaz eşyalarımız Arçelik gayet memnunum
demirboy mom18 Arçelik arkadaşımın hata verdi birkaç defa ondan emin olamadım. Siz kaç yıldr kullanıyorsunuz
demirboy AloneMom Siemens içi falan nasıl acaba büyük mü. Öncelik kaliteli sağlam olması Benim için ama içi de önemli
mom18 demirboy Üründen ürüne sanırım fark ediyor ben 4 yıldır kullanıyorum. Ama boshta çok güzel ailem kullanıyor bayadır
AloneMom demirboy bu benim buzdolabim.normal standart boyda yani.Ben severek kullanıyorum.biz 7 sene önce 2000 TL’ye almıştık.Suan nekadardir bilmiyorum🙄