Papatyam1 Merhaba bebeğim 2 gecedir yüzünü kasıyor ağlıyor yüzünde boynundan kırmızı benekler var bebeklerde yüzde uyuz olurmu? Yaşayan varmı nasıl atlattiniz🥺[url=https://www.hizliresim.com/kfn71b7][img]https://i.hizliresim.com/kfn71b7.jpg[/img][/url] sizce bu uyuz olabilirmi
Busranixx Papatyam1 benim bebeğim de öyleydi doktor baktı mühim bir şey değil çoğu bebek de oluyor dedi cildi kuruymuş. Biodermanın kremini aldık onu sürünce iyileşti
Papatyam1 Eymencvk Öylemi inşallah yoktur ya uyuz supemiz var çünkü eltimin çocuklarında uyuz çıktı duyar duymaz görüşmeyi kestim inşallah bulasmamisdir🥺
Eymencvk Papatyam1 aaa bulaşır aman dikkat edin bu uyuz böcekleri var anlayan bilirde evlere giriyor kimisi ilaçlamak şart cok cidii birşey değşde ama maf eder cocugu kaşıntıdan 👀
Papatyam1 Eymencvk aynen öyleymiş ya bende çok korkuyorum bizde varmı yokmu bilmiyorum şuan ama bütün evi temizliyorum önlemimi alıyorum eve kimseyi almıyorum bende gitmiyorum bir yere 🥺
zeyzey77 Papatyam1 sinek isirmis olabilir mi 🤭🤭 yok gerçekten uyuz olmus olsa bir günde deli gibi kaşınır. Hani derler ya çok kasininca uyuz gibi kaşınıyorum diye. Sürekli kaşınır durmaz