Deletedmom0099 Kubraeylull bende tam diğer postunuza yazmıştım 😂 numara vermiyorlar sanırım ben hic istemedim acıkcası
Yavuz34 Ben orda doğum yaptım benim çocuğumu sebepsiz yere sadece kusyo diye yogum bakima yatirdi cocuk doktoru ve yatirdikdan sonra hic bilgi veremedi hayatimdaki en büyük hataydi o hastaneye gitmek cocuk doktorlari bespara etmez tavsiyem sakın gitmeyin