Ygtakn Kızlar ankarada yaşıyorum ve eve giderken termometrede 39.3 gördüm yazık hayvanlar susuzluktan sıcaktan maffolmasın nolur kapılara 1 kap su koyun .
sonsuzmutlulukkk Ygtakn Biz ailecek bir alışkanlık haline getirdik su kabı ve yemek kabı bırakıyoruz mama filan alamıyoruz ama ekmek kalan yemekler kemikler filan bırakıyoruz her gün ne çıkarsa eksik etmiyoruz