1 Eylül Bağcılar doğa petrol
2 Eylül Bahçeşehir (gölet kilisli baklava)
11:00 16:00 arası Kızılaya gidip kan verebilir siniz.
(shawchman diamond sendromu)
Çok yakın bir arkadaşımın bebeğine konulan tanı bir çoğunuz belki hiç duymadı bizde arkadaşımla beraber öğrendik böyle bir hastalığı.
Verilen yaşam süresi 5 yıl herhangi bir enfeksiyon kapmazsa 2 yaşına kadar kemik iliği nakli olmazsa lösemiye çevirmesi kaçınılmaz son….
Biz bebeklerimizin büyümesini heyecanla beklerken izlerken o günler geçmesin diye dua ediyor.
Tek yapmanız gereken kimliğiniz le gidip 3 tüp kan vermek sadece bella tanem için değil belki bir çok bebeğe çocuğa umut hayat nefes olacaksınız imkanlarınız uymaz saatleriniz uymaz insanlık hali herkesin derdi sıkıntısı var hiç değilse paylaşın gidebilecek kişilere ulaşın kim bilir belki bir bebeğin yada bebeklerin vesilesi siz biz olabiliriz.
https://www.hizliresim.com/8fsaqyg
https://eksisozluk.com/shwachman-diamond-sendromu--4516445