Seymacr Musam doktorunuzun cevabı daha önemli tabii ama maşallah kilosu güzel açlıktan huysuzluğu da olmuyorsa yeterlidir
Musam Seymacr ben oğlumun hiç açlıktan ağladığını görmedim 😅 yani 4 saatte beklettim yok zaten uyanıkken mama içmiyor 15 gündür bu şekilde uyurken besliyorum